­

Achterdeur laag model

Meer
6 jaren 2 maanden geleden #42980 door M. Struik
Achterdeur laag model werd gestart door M. Struik
Dag allemaal,

Ik heb nog een achterdeur van een laag model staan, mag tegen elk aanneembaar bod weg.

Groeten Matthijs
Bijlagen:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
6 jaren 2 maanden geleden #42983 door E.A. Gielis
Beantwoord door E.A. Gielis in topic Achterdeur laag model
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Groetnis fan Alex uet Koenigswinter (GER)

MB L508DG Bj86 OM314A, met 40:11 --> 3,636 dif en 6.5R16 Banden (2950Wb, Bus Hoog-Hoog, 9-zits)
De Donor MB L508DG Bj84 OM314, met 41:10 --> 4,100 dif en 6.5R16 Banden (3500Wb, Pick-up Laag-Laag, 7-zits)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
6 jaren 2 maanden geleden #42985 door W.O. Velthuis
Beantwoord door W.O. Velthuis in topic Achterdeur laag model
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Wouter Velthuis
Mercedes L508DG 'Deutsches Rotes Kreuz' (1979)
Mercedes L508DG camper (1974)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
6 jaren 2 maanden geleden #42986 door M. Struik
Beantwoord door M. Struik in topic Achterdeur laag model
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
6 jaren 2 maanden geleden #42987 door M. Struik
Beantwoord door M. Struik in topic Achterdeur laag model
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
6 jaren 2 maanden geleden #42988 door E.A. Gielis
Beantwoord door E.A. Gielis in topic Achterdeur laag model
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Groetnis fan Alex uet Koenigswinter (GER)

MB L508DG Bj86 OM314A, met 40:11 --> 3,636 dif en 6.5R16 Banden (2950Wb, Bus Hoog-Hoog, 9-zits)
De Donor MB L508DG Bj84 OM314, met 41:10 --> 4,100 dif en 6.5R16 Banden (3500Wb, Pick-up Laag-Laag, 7-zits)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.490 seconden
­