­

Antwoord: Verzekering?

Opmerking: U plaatst het bericht als een 'gast', u kunt het bericht niet meer bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren deze stap overslaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Verzekering?

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• Tj. Hoekstra
05 aug 2018 21:19

Quote Dubbellucht website:

Taxatie wel of niet nodig
Als u uw camper alleen WA verzekert is het niet verplicht maar wel wenselijk. Mocht u worden aangereden dan kunt u met een taxatierapport de waarde van de camper aantonen en bent u niet afhankelijk van een schade-expert van de tegenpartij.
Bij de beperkt cascodekking of volledige cascodekking is een taxatie verplicht. Hiermee voorkomt u mogelijke discussie bij schade. Bovendien wordt de premie berekend over de getaxeerde waarde.

Het taxatierapport heeft een geldigheidsduur van 3 jaar. Het is daarom noodzakelijk om na 3 jaar de taxatie te laten hernieuwen. U wordt hierover tijdig geinformeerd.

• E.A. Gielis
05 aug 2018 09:22

Ook voor de verzekering? heb je dat nagevraagd? want de dag waarde verminderd altijd is de redenatie van een verzekering.

• Tj. Hoekstra
04 aug 2018 20:32

Taxatie bij het Dubbellucht weekend is 3 jaar geldig.

• E.A. Gielis
04 aug 2018 16:55

nee, in de basis proberen ze alleen de dagwaarde uit te keren en die is bedroevend laag ;). Heb je een taxatie die recent is (niet meer dan een X aantal maanden) kan je deze als bewijs voor dagwaarden gebruiken. Vraag bij de verzekering na hoe oud een taxatie maximaal mag zijn om deze als geldende dagwaarde te laten gelden!! dat is namelijk heel belangrijk.

• T.G. Verkerk
04 aug 2018 00:40

Top! Bedankt. Ik ga het nog eens uitrekenen, want na de taxatie van vorige maand is er nog eens 50 euro bij gekomen omdat de bus hoger getaxeerd is door o.a. zonnepaneel op de bus. Het is bij elkaar nu een dikke 100 euro duurder dan vorige jaren.

Misschien een vraag waar ik zelf het antwoord op zou moeten weten, maar in het geval dat iemand anders mijn bus kapot rijdt, of dat hij gejat wordt bijvoorbeeld. Keren ze dan niet de taxatiewaarde uit?

• Tj. Hoekstra
03 aug 2018 20:06

Wij hebben de bus WA verzekerd, met een taxatie rapport om de waarde aan te tonen. Dit in het geval dat de bus door een ander wordt aangereden. Toch een beetje veilige gedachte mocht b.v. de zijkant eruit liggen.

Tijd voor maken pagina: 0.377 seconden
­