­

Antwoord: De Wit Schijndel

Opmerking: U plaatst het bericht als een 'gast', u kunt het bericht niet meer bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren deze stap overslaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: De Wit Schijndel

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• N. Koning
31 jul 2014 17:38

Hey Martin
hartelijk dank voor de tip heb zojuist al even gekeken
kan overigens melden dat De Wit het geld netjes weer terug gestort heeft
en ik een nieuwe luifel aan de camper heb hangen
dus zover alles opgelost
mvg Nick

• N. Koning
26 jul 2014 06:13

Dat klopt en ik ben het helemaal met je eens het liefst was ik er ook even heen gereden maar aangezien het niet naast de deur is en er ook nog centen verdient moeten worden zat dat er helaas niet in.
Nu zal ik je het kompleet mail verkeer hier kunnen neerzetten
Maar ik blijf het vreemd vinden dat als je langs de kassa gelopen bent en betaald heb je bij het afhaal magazijn nog even zonder pardon om 80 euro gevraagd word Dit lijkt mij geen goede manier van werken
Maar zoals ik al zei ben blij dat er wel veel goede ervaringen mee zijn
Groeten
Nick

• J.M. Thielen
26 jul 2014 00:33

Voor mij ook niets dan goede berichten en ervaringen, bij de Wit , het kan natuurlijk ook aan jezelf liggen , maar meestal word maar een zijde vermeld, er worden overal wel eens foutjes gemaakt, daarom rijd ik er altijd heen en wil het artikel vasthouden en bekijken, en dan pas betalen

• N. Koning
25 jul 2014 22:14

ik ben blij te lezen dat er ook nog goede berichten zijn van De Wit
geeft me een beetje vertrouwen dat ze mijn centjes terugstorten

allen dank voor jullie reageren
mvg Nick

• B. Darwinkel
25 jul 2014 10:54

Onze ervaringen zijn louter positief.

We hebben in totaal 4 x iets bij De Wit gekocht. Eén keer een draaiplateau (vorige bus) in de winkel (adequaat advies), daarna een draaiplateau, een zakluifel en wat losse artikelen uit de webshop. Prijs/kwaliteit altijd prima in orde evenals de levering thuis.

met groet,
Bert Darwinkel

• L. Kemp
25 jul 2014 09:49

Mijn ervaringen met de Wit zijn ook niet geweldig.
Op het moment dat wij er waren, hele slechte service. Er stond een meisje bij de balie, die denk ik wat anders aan het doen was (terwijl er 2 mensen aan het wachten zijn).
Opzich niet zo'n probleem natuurlijk, maar wel een probleem dat ze dan niet even kan melden dat zei ons op dit moment niet kan helpen, en dat een collega er zo aan komt.
Toen ik wat informatie wilde, voelde ik me ook niet serieus genomen en had meer het idee dat de verkoper snel wat wilde verkopen, om ons vervolgens snel weer naar buiten te werken.
Dit was overigens wel op een zaterdag, maar dat zou niet uit moeten maken. Voor mij ook niet meer naar de Wit.

Tijd voor maken pagina: 0.345 seconden
­