­

Antwoord: Geluidsoverlast van oude Hymer mercedes motor

Opmerking: U plaatst het bericht als een 'gast', u kunt het bericht niet meer bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren deze stap overslaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Geluidsoverlast van oude Hymer mercedes motor

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• E.A. Gielis
08 apr 2016 16:00

Nioskiller heb ik in mijn 508 zitten. Is relatief duur, maar helpt wel. Lees het topic welke ik hier gepost heb. daar staat heel erg veel info in. ik denk dat daarmee de meeste vragen zijn beantwoord.

• D. Kreetz
08 apr 2016 15:16

Daar heb je helemaal gelijk in.
Ik zat eigenlijk meer aan het bekleden van het dachboard en de moter in de cabine te denken. Ik heb dit zelf al geprobeerd met geluidsisolatie op het dachboard aan te brengen,en dat scheelt wel iets . Maar helaas niet genoeg.
Ik heb wel eens over Noise Killer gehoord. Weet u misschien of dit helpt ? Zou je dit ook door een bedrijf kunnen laten aanbrengen ?
Maar och ik zeur misschien ,Het is een oud beesie en daar hoort geluid bij.Toch ??

• E.A. Gielis
08 apr 2016 11:07

Het stellen van een vraag is makkelijker dan het zoeken naar een oplossing :D

Maar we bedoelen dit topic: www.dubbellucht.nl/index.php/forum/diese...te-bekleden-met-lood

Hopelijk vind je het net zo leuk als wij ;)

• M. Stil
08 apr 2016 07:13

Bovenin dit scherm heb je 7 tabbladen, neem het tabblad zoeken, bij zoeken, trefwoorden toets je in: Motorruimte, hierna krijg je alle onderwerpen die iets te maken hebben gehad met dit onderwerp en als eerste in de resultaten van dit onderwerp staat misschien wel de meest interessante oplossing voor het beheersbaar maken van motorgeluid overlast: motorruimte bekleden met lood, die klik je aan en dan kan je die hele discussie alsnog lezen vanaf de eerste die vraagt tot aan de laatste die geantwoord heeft op deze vraag. en zo weiter und zo weiter!

• J.M. Thielen
08 apr 2016 00:30

Moeilijk als je verder niets aan geeft dan Mercedes,v 23 jaar ,Mss Het toerental terug brengen,door andere a-as overbrenging,.....is deze dan van1992?? Dan is het raar,was meestal bij nog oudere het geval,dan klopt er iets niet?

• J.F. Smaling
07 apr 2016 18:24

Gebruik de zoekfuncties op het forum eens en je zult zien dat er al veel informatie te vinden is over isolatie.

Tijd voor maken pagina: 0.319 seconden
­