­

Antwoord: Garage voor onderhoud in Roosendaal / dakrek

Opmerking: U plaatst het bericht als een 'gast', u kunt het bericht niet meer bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren deze stap overslaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Garage voor onderhoud in Roosendaal / dakrek

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• E.A. Gielis
01 sep 2017 13:19

Veel dakreken zijn custommade. neem kontakt op met een metaalbouwer bij jouw in de buurt en vraag of hij zin heeft in een leuk Project. Overigens zou ik het opteren om zo een rek op het dak te lassen, dan is hij lager, en stabieler.

• Maarten Vermeulen
31 aug 2017 11:00

Hallo,
Sinds een week ben ik bezitter van een mooie 609D camper uit 1988 (zie avatar) en daarom ook lid geworden van de dubbellucht vereniging. Na het regelen van stalling en verzekering komt de vraag die ik al meer heb gezien op het forum, waar ga ik de camper laten onderhouden? Hoewel hij net gekeurd en nagekeken is door de verkoper (Groningen) wil ik al graag een goede garage in de buurt zoeken.
Dus als iemand een tip heeft voor een goede garage in Roosendaal, of in de buurt ervan, hoor ik het graag!

Daarnaast zou ik graag een dakrek op de camper zetten voor surfplanken/ kano. Ik vind op internet wel plaatjes van bussen met een dakrek die gemonteerd is op de dakranden, maar nog geen verkoper. Zie de bijlage.

Dus hier ook dezelfde vraag, heeft iemand een goed adres?

Alvast dank voor de reactie(s)!

Groet, Maarten

Bijlagen:
Tijd voor maken pagina: 0.297 seconden
­