­

Antwoord: telefoon nummer mercedes-benz /homologatie .

Opmerking: U plaatst het bericht als een 'gast', u kunt het bericht niet meer bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren deze stap overslaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: telefoon nummer mercedes-benz /homologatie .

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• R.P.M. van Leeuwen
13 okt 2020 13:19

Ik heb mn gewicht niet verhoogd.
Ik heb het gewicht van de bus verlaagd naar 3060 kg ,door de hele inrichting welke nodig is als brandweer auto te demonteren.De bus is terug gekeurd als bedrijfswagen met gesloten opbouw. Daardoor was verzekeren wel mogelijk.
Ik heb contact gehad met mercedes benz vans ,vanwege het trekgewicht .Dat wilde ik op het kenteken hebben
Dat heb ik gekregen , incl een nieuwe type plaat , en kwam op 3500 kg trekgewicht geremt,en op 460 kg laadvermogen.

Het is geen camper...

Voor gewicht verhogen , ga je doorgaans naar de rdw . Dat is een administratieve handeling middels een formulier. Er vanuit gaand dat het vroeger ook een c rijbewijs voertuig was. Is dat niet het geval en het moet nog hoger dan denk ik dat dit een lastig verhaal wordt.

Maar er zijn vast meer mensen die dit weten .
Mvgrt Rene

• seijmonsbergen
13 okt 2020 11:44

Goedemorgen Heer Van Leeuwen.

Bent U nog verder gekomen om het gewicht van uw camper te verhogen. Ik wil het toegestane maximum gewicht van mijn Mercedes 508 verhogen. Weet u welke stappen ik moet ondernemen?

• W.O. Velthuis
17 mei 2018 17:28

Hallo Rene,

Ik heb je een PB gestuurd met een ander e-mailadres.

• R.P.M. van Leeuwen
17 mei 2018 17:06

Goededag Allemaal ,heeft er iemand voor mij wel het juiste telefoonnummer van de afdeling homologatie bij mercedes-benz nederland?
Ik heb een keurige mail gestuurd naar homologatie-pw @ daimler.com ,maar tot vandaag geen reactie gehad .Volgende week vrijdag heb ik een keuringsafspraak staan bij de rdw , wijzigen voertuig boven 3500kg .Ik wil graag gelijk de trek gewichten op het kenteken stellen.Mail een week geleden verstuurd.
Het tabel uit het werkplaatshandboek zegt 2000kg.

Dus iemand een recente ervaring uit 2017 / 2018 hiermee? In div forumonderwerpen noemt men de naam Ria Filemon, alleen hebben ze daar bij mercedes-benz nederland nooit van gehoord, zelfs niet dat er een afdeling homologatie zou zijn.... ik heb gebeld met het nummer van de site van mercedes benz nederland.
Nou ik hoor graag van diegene met een recente ervaring.
Met vriendelijke groet, Rene

Tijd voor maken pagina: 0.319 seconden
­