­

Antwoord: garage gezocht omgeving Haarlem

Opmerking: U plaatst het bericht als een 'gast', u kunt het bericht niet meer bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren deze stap overslaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: garage gezocht omgeving Haarlem

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• I. Schouten
10 dec 2018 19:02

goedendag Rene
dank u voor de reactie en de tip van de truckservice ik zal ze bellen of ze tijd voor me hebben .
hartelijke dank
met vriendelijke groeten Ivo

• R.P.M. van Leeuwen
10 dec 2018 14:22

Hallo Ivo , ik woon ca 20 km bij je vandaan.De keuringen en reparaties die ik niet kan doen aan mn l608d uit 1975 , laat ik uitvoeren bij truckservice Sneekes in Schagerbrug. Een ouderwetse merkvrije truckservice waar nog veel kennis en kunde aanwezig is van dit type bus.
Schappelijk geprijsd, en goed overleg, en denken nog met je mee. vanuit haarlem ca 50 minuten rijden ... Vergeet niet dat kennis van oudere voertuigen niet overal meer aanwezig is. Sowieso kan ik je aanraden uit te kijken naar een truckservice , menig garage bedrijf herkent de manko s niet van deze bussen.Er zullen ongetwijfeld dichterbij alternatieven zijn , maar daar heb ik geen ervaring mee, wat ik wel ontdekte de afgelopen jaren is dat niet heel veel bedrijven dit type bus goed kent...

Veel plezier met je nieuwe aaanwinst, mvgrt Rene

• I. Schouten
09 dec 2018 20:27

goedendag ben net nieuw lid geworden van dubbellucht
mijn naam is Ivo
en ik zoek een betrouwbare garage in de omgeving Haarlem voor mijn Mercedes 609 uit 1988
en zoek ook nog een werkplaatshandboek voor de 609
als iemand mij daar mee kan helpen dan hoor ik het graag
alvast bedankt
met vriendelijke groeten Ivo

Tijd voor maken pagina: 0.248 seconden
­