­

Antwoord: garage gezocht omgeving Amersfoort (Betec,Harry vd Kraats in Nijkerk is gestopt)

Opmerking: U plaatst het bericht als een 'gast', u kunt het bericht niet meer bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren deze stap overslaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: garage gezocht omgeving Amersfoort (Betec,Harry vd Kraats in Nijkerk is gestopt)

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• J.J. Broer
03 dec 2019 22:40

Hoi, afgelopen zaterdag heb ik mijn bus in Nijkerk gebracht. Daar werd ik enthousiast onthaald. Mij werd verteld dat Harry inderdaad gestopt is maar dat de werkzaamheden door anderen overgenomen zijn. Ik heb gesproken met o.a. Edwin en Robbert.

• E.A. Gielis
03 dec 2019 09:46

Martin,

Hoeveel will je rijden? In Lexmond bij Autogarage Wolterman kan je ook met je bus terecht. Deze heben heel veel ervaring met Mercedes bedrijfswagens en het zijn oude knarren die veel technische knowhow hebben. Lexmond is 25km van Utrecht vandaan.

Pas wel op hij moet niet hoger dan 3 meter zijn ivm met de vereiste hefhoogte.

• Martin Dudok van Heel
02 dec 2019 14:26

Hi,

Ik liet mijn 310D altijd onderhouden en APK keuren bij Betec, Harry vd Kraats in Nijkerk. Altijd heel tevreden.

Maar Harry is helaas net helemaal gestopt.
Weet iemand waar ik heen zou kunnen gaan?
Liefst ergens in midden Nederland, enigszins in de buurt van Amersfoort / Hoogland.

In andere posts zag ik dat ik naar Leeuwarden of Sleeuwijk kan, maar dat is best een eindje hier vandaan. Iets dichterbij zou fijn zijn.

Laat graag even weten als je iets weet.

Ik hoor graag van je.

Alvast bedankt,
Martin

Tijd voor maken pagina: 0.464 seconden
­