­

Antwoord: APK amsterdam en omstreken en meer

Opmerking: U plaatst het bericht als een 'gast', u kunt het bericht niet meer bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren deze stap overslaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: APK amsterdam en omstreken en meer

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• F.C. Pronk
20 aug 2021 11:27

Ik laat onze 811 de laatste jaren keuren bij Transportonderhoud Nieuwegein.
Is een leuk bedrijf, kennis van zaken en eerlijke mensen.
Voorheen ging ik gewoon naar de RDW voor een keuring, sinds Covid is dit niet meer mogelijk helaas.

• R.L. de Weerd
19 aug 2021 19:43

beste Rene,
dank voor je suggestie.
Aangezien de tijd nogal dong qua APK ben ik op de eerste suggestie afgegaan van Hengst uit leeuwarden.
Maar Schagerbrug is voor mij zeker dichterbij .
Je ervaring klinkt zeer goed en is waar we volgens mij naar op zoek zijn
"lol erin om oudere voertuigen op de weg te houden"
Ik ga dat onthouden en er gebruik van maken

dank en met vriendelijke groet
rob de weerd

ps als ik 75 haal is t hard

• R.P.M. van Leeuwen
18 aug 2021 10:23

In schagerbrug laat ik al jaren mn bus keuren bij truck service sneekes .Veel knowhow van deze bussen en veel campers in onderhoud. Het leuke is dat er nog varios en dudos van kleine brandweerkorpsen in onderhoud zijn. De prijzen zijn nog gemoedelijk /vriendelijk net als de service. Men heeft er nog lol in de oudere voertuigen op de weg te houden.
voor info klik hier; www.truckservicesneekes.nl/pg-12572-7-66..._bedrijfswagens.html

Schagerbrug is met 40 minuten zeker aan te rijden vanuit amsterdam ,ik heb het zelf een paar keer in 45 minuten gereden vanaf amsterdam hemweg, mijn bus gaat niet harder dan 80....

Voorheen is mn bus altijd bij truckland in velsen noord gekeurd, maar helaas is de monteur die behept was met deze bussen vertrokken...

Mvgrt Rene

• R.L. de Weerd
12 aug 2021 13:49

beste w.o. velthuis,
dank voor de tip.
Ik ga hem bellen.
met vr gr
rob de weerd

• W.O. Velthuis
12 aug 2021 13:45

Hallo Rob,

Ik laat onze bussen onderhouden bij Sjoerd Hengst in Leeuwarden, deze garage is aangesloten bij Dubbellucht.

• R.L. de Weerd
12 aug 2021 13:40

Ik heet rob de weerd, 61 jaar en rijd al heel wat jaar( eerst met de familie ,4 stuks) maar nu nog met zijn 2-en rond in onze 508.
Ik ben ook al heel wat jaren lid.
Er moeten wat reparaties verricht worden aan onze bus voor de apk en ook wat onderhoud.
Een aantal jaar geleden heeft Harry van der Kraats een ruilmotor ingebouwd. Bestaat zijn bedrijf nog?
Het telefoonnummer geeft geen gehoor meer en internet biedt ook geen actuele informatie.
Als van der Kraats niet meer bestaat weet iemand dan een andere garage met verstand en liefde voor oude bussen?
Omgeving amsterdam of provincie groningen e.o. mag ook?
Het gaat om APK 1 ( C-rijbewijs)
met vriendelijke groet en bvd
rob de weerd

Tijd voor maken pagina: 0.292 seconden
­