­

Antwoord: APK Breukelen-Utrecht-Amsterdam

Opmerking: U plaatst het bericht als een 'gast', u kunt het bericht niet meer bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren deze stap overslaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: APK Breukelen-Utrecht-Amsterdam

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• R.P.M. van Leeuwen
23 jan 2023 17:00

Mooi dat het gelukt is , en ik had al een vermoeden dat het een afstel kwestie was gezien het verschil op je eerste rapport. Ik had dat ook met mn bus. Nastellen en het verschil was nagenoeg verwaarloosbaar.
Bedankt voor je uitvoerige reactie, en delen van het adres waar je uiteindelijk terecht ben geraakt., dat doet niet iedereen,en ook duidelijk gelijk wie nog wat doet en vooral wat niet.

Leuke site trouwens die je hebt.

Hele goede reis gewenst!

Mvgrt Rene

• A. Knol
23 jan 2023 13:52

Mooi werk dat het toch gelukt is. Dan kan het inpakken beginnen voor de reis; dat is al snel!

• Cock van der Kaaij
23 jan 2023 13:17

Terugkoppeling op jullie tips.

Autotechniek Dennis Kapel uit Sleeuwijk: Wij mogen i.v.m. de verzakking van de vloer geen zware voertuigen meer binnen hebben in de garage. Ook past helaas een 1113 niet in onze remmen bank. Onze planning zit echter ook al vol tot aan april.

JB Remservice (Johan Bikker) uit Groot Ammers: Ik zal even overleggen met mijn werkplaats chef . Om even een gaatje te maken om u te helpen is denk ik niet een groot probleem.

Truckservice Cock Sneekes uit Schagerbrug: Fijn te horen dat we aanbevolen zijn. Echter ook wij hebben het erg druk. Wij richten ons voorlopig alleen op de bedrijfswagens, omdat er ook bij ons tekort tijd is om iedereen te helpen.

Uit eigen netwerk: Helaas kan mijn garage niets voor je doen. De vader is met pensioen en werkt echt niet meer. En de zoon en collega doen niets met zulke zware wagens...

Ab Spanjaard (Spakol) uit Heemskerk: is gestopt met onderhoud aan ons soort voertuigen. Wil meer tijd voor zichzelf en verhuurt zich nu aan andere garages.

Uiteindelijk heb ik zelf de trommel er afgehaald en de afstellingsbouten gangbaar gemaakt. Vanmorgen vroeg mocht ik nog even de remmentestbank op en nu was het verschil 1,9%! Dus goedgekeurd. Dit gebeurde bij keurmeester Mark van De Rooij Service en Onderhoud uit Mijdrecht. Duidelijk is dat Mark dit soort voertuigen wel leuk vindt. Volgend jaar gaan we weer naar hem, maar dan maken we ruim op tijd een afspraak.

Alles is netjes op tijd op orde. Dank voor jullie meedenken! We kunnen nu 5 februari – zoals gepland – weg naar het Hoge Noorden. Om onze reis te volgen, kan je hier je e-mailadres achterlaten: www.bravotravel.nl/

• André Struis
21 jan 2023 23:51

Is je thermostaat wel in orde?

• Cock van der Kaaij
21 jan 2023 23:09

We hebben een spiritus potje. Werkt op zich wel goed. Maar bij min 25 is er toch wat bevriezing.

En om de motor op temperatuur te houden en ook nog warmte binnen te krijgen, plaatsen we een plaat voor de radiateur. Hierdoor hebben we ook genoeg warmte om via een warmtewisselaar de 2 radiatoren in het woongedeelte en de boiler voor de douche te voeden.

• Cock van der Kaaij
21 jan 2023 23:06

Handrem is ok. Aanname van mij was ook dat rechts te goed remt. Door een vastzittende afstelbout was die niet losser te krijgen. Vandaag gangbaar gemaakt. Hopelijk mag ik maandag weer even op de remmentestbank.

Remschema zit in bijlage.

Bijlagen:
Tijd voor maken pagina: 0.255 seconden
­