­

Antwoord: Verzekering camper op zaak (zzp)

Opmerking: U plaatst het bericht als een 'gast', u kunt het bericht niet meer bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren deze stap overslaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Verzekering camper op zaak (zzp)

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• André Struis
06 jun 2023 20:22

E.A. Gielis schreef : Ik denk dat André je hie heel veel tips kan geven

Valt wel mee denk ik, ben ook zelfstandig zonder personeel (ZZP-er) maar heb een BV.
Dat is in mijn geval gunstiger.

Een goede verzekerings tussen persoon is heel belangrijk.
En bij de belastingdienst zijn het ook geen boe-mannen, is mijn ervaring.
Okay, als je geld verdiend moet je belasting betalen, heb ik geen problemen mee.

• H.P. de Jong
06 jun 2023 19:47

Ik wil geen spelbreker zijn, maar een verzekering wil graag geinformeerd worden als je je privevoertuig gebruikt voor je werk. Ze zouden van mening kunnen zijn dat dat invloed heeft op het schaderisico. Misschien ook in die situatie even bij verzekeringen informeren hoe dat zit.

Succes, Hans Peter

• Gerard H
06 jun 2023 13:07

T. Dirkzwager schreef :
Mochten er nog goede tips voor verzekeraars zijn houdt ik mij aanbevolen :)

Probeer eens camperverzekerd.nl.

• W.O. Velthuis
06 jun 2023 08:57

En vergeet niet de kilometers te declareren. :)

@André:
Voor een oldtimer betaal je inderdaad minder bijtelling, maar als de bus een hoge waarde heeft dan kan het alsnog best hoog oplopen.

• T. Dirkzwager
06 jun 2023 08:40

Bedankt voor jullie reacties!
Ik concludeer dat ik 'm inderdaad als prive voertuig registreer en dan dus ook prive verzeker. En de zakelijke kosten bij mijn eigen bedrijf declareer. Top. Bedankt voor het mee denken.

Mochten er nog goede tips voor verzekeraars zijn houdt ik mij aanbevolen :)

• E.A. Gielis
06 jun 2023 08:26

Je hebt het voordeel dat je een zzper bent.

De bus kan je prive gewoon gebruiken bijtelling etc is worst. De overnachting op de caming kan je declareren als deze voor je werk is, verder kan je nagenoeg alles aan materieel declareren omdat je de bus hoofdzakelijk voor je werk gebruikt, de bus mag daarvoor gewoon prive geregistreed zijn.

Via de zaak is het probleem dat de meeste verzekeraars aan verhuur denken, en dat willen ze niet, of tegen de hoofdprijs, daarom is dat eigenlijk geen optie in mijn optiek.

Ik denk dat André je hie heel veel tips kan geven, Ik ben al te lang uit zulke Nederlandse thema´s ;)

Tijd voor maken pagina: 0.325 seconden
­