­

Antwoord: Schadehersteller gezocht - Schade aan achterkant MB 711D-KA

Opmerking: U plaatst het bericht als een 'gast', u kunt het bericht niet meer bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren deze stap overslaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Schadehersteller gezocht - Schade aan achterkant MB 711D-KA

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• Roy Willemsen
14 aug 2024 04:35

Als het verzekeringswerk gaat worden zou ik eerst eens bij jouw verzekeringsmaatschappij informeren of jijzelf wel de mogelijkheid heb om zelf het schadeherstelbedrijf te kiezen. Vaak hebben hebben verzekeraars in de kleine lettertjes staan dat het schade bedrag alleen volledig vergoed wordt indien de schade hersteld wordt bij een bedrijf dat door hen gecontracteerd is.

Voor de rest verstaand de meeste schade herstelles hun vak en is het een kwestie van goede afspraken maken. Kwaliteit wat wordt geleverd wordt vaak bepaald door het bedrag dat de verzekeringsmaatschappijen uitkeren.

• André Struis
13 aug 2024 23:49

Die ABS schade keten is leuk, maar gericht op personen wagens.
Die spuiten met water-verf. Bedrijfswagens mogen nog met syntetische lakken, ik denk dat zo'n mooie bus dat waard is om goed gerepareerd te worden.
Niks ten nadele van ABS. De hier lokale ABS vestiging, hier repareer ik weleens machines, daar lopen echt vak-lui......
Bestelwagens met zij- schuifdeur-schade..........als je ze ziet denk je van daar is nooit meer wat van te maken, de volgende dag zie je dat ding staan, blank ijzer, bijna geen plamuur nodig, zo strak.

• H.P. de Jong
13 aug 2024 22:31

Als je het bij een goed bedrijf laat doen is het vanzelfsprekend dat het achteraf niet meer te zien is, en ook de niet waarneembare schade deugdelijk gerepareerd wordt.

ABS is een landelijke keten van autoschadebedrijven. Ze werken veel samen met verzekeringsmaatschappijen, en kunnen je zo wat beslommeringen uit handen nemen.

Ik heb met onze plaatselijke vestiging goede ervaringen.

Afgezien van een goede verzekering kan een taxatie van je bus sommige discussie´s over het vergoeden van de schade voorkomen of verminderen. Dat speelt vooral als de hoogte van het schadebedrag in de buurt komt van de economische waarde van de bus. In het artikel in de Uitlaatklep van 2023, nummer 1, over taxatie´s, kun je hier meer over lezen.

• W. van Bolderen
13 aug 2024 20:37

Dank voor de snelle reacties! Hier kan ik wat mee. 

Ik vraag mij af in hoeverre het mogelijk is om sommige delen van de bus te spuiten en of je dan geen kleurverschil ziet. Hiervoor zat hij erg strak in de lak, op enkele kleine oppervlakkige roestplekjes na. 

Maar goed, dat is dan ook aan de schadehersteller. 

Nogmaals dank ;)

• André Struis
13 aug 2024 19:34

Een klant van me laat z'n vrachtwagens spuiten bij Bronk in Beusichem. Ziet er ook na jaren nog steeds geweldig uit.
Een ander adres; Dubbeldam in Schelluinen.

• André Struis
13 aug 2024 19:29

Druk of niet druk, het is verzekerings werk, dus daar moet je niet te lang mee wachten.
Zoek een bedrijfs-wagen spuiterij, die spuit in elk geval met goeie verf, ipv die watergedragen rommel. Of je een goede autospuiter "had" zie je pas over een paar jaar.

Tijd voor maken pagina: 0.317 seconden
­