­

Antwoord: vervelende ervaring garage Sjoerd Hengst Leeuwarden

Opmerking: U plaatst het bericht als een 'gast', u kunt het bericht niet meer bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren deze stap overslaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: vervelende ervaring garage Sjoerd Hengst Leeuwarden

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• J.P. Hiemstra
03 dec 2024 19:37

Vervelend,
Zelf alleen maar goede ervaringen met Sjoerd Hengst.

• E.A. Gielis
21 nov 2024 08:11

de Melding goedgekeurd, moet worden bevestigd door de RDW. Als er een Steekproef wordt uitgevoerd dan is de auto zolang niet goedgekeurd tot de steekproef uitgevoerd is en ook de RDW hem goedkeurt.

André, misschien moet jij je eens in de APK regels verdiepen, is een zeer interessante materie ;) Waar helaas, voor vele, veel onduidelijkheden over zijn, wat dan weer tot dit soort discussies voeren.

• André Struis
21 nov 2024 00:56

E.A. Gielis schreef : voor APK1 gelden andere eisen als voor APK2 aangaande waar een Garage aan moet voldoen. Mijn Garage in Lexmond heeft voor onzebussen eigenlijk ook niet de vereiste hoogte, komt net een paar centimeter te kort. als de RDW een steekproef maakt, wordt de bus gewoon afgekeurd omdat hij niet gekeurd had mogen worden, verder kan het zijn dat de garage geen APKs meer mag uitoefenen tot het probleem verholpen is.

Raar verhaal, een auto wordt als goedgekeurd aangemeld bij de RDW, de keurmeester ziet direct of er een steekproef komt of niet. De auto dan alsnog afkeuren lijkt me onmogelijk............

• André Struis
20 nov 2024 00:33

Mensen worden steeds langer. APK steekproef mensen ook........... Als je gedacht had een degelijke hefbrug gekocht te hebben in de jaren 70-tig wordt tie nu afgekeurd...........Mijn nieuwe hefbrug (bjr 2022) kan 2 meter hoog met 7 ton. Hij staat te dicht op de muur, dus niet APK waardig..... je kan er niet voldoende omheen lopen..........Hij heft- en zakt- snel, 5,5 Kw pomp vermogen, voorzien van draadloze afstand bediening, ik zie geen beperking.............

• E.A. Gielis
17 nov 2024 17:44

voor APK1 gelden andere eisen als voor APK2 aangaande waar een Garage aan moet voldoen. Mijn Garage in Lexmond heeft voor onzebussen eigenlijk ook niet de vereiste hoogte, komt net een paar centimeter te kort. als de RDW een steekproef maakt, wordt de bus gewoon afgekeurd omdat hij niet gekeurd had mogen worden, verder kan het zijn dat de garage geen APKs meer mag uitoefenen tot het probleem verholpen is.

• A. Knol
17 nov 2024 17:02

Oja, om ook een andere kant te laten horen; zelf heb ik enkel positieve ervaringen met de beste man en garage. Iedere keer dat ik daar kom staan er een stuk of 3-4 andere oude mercedes bussen voor onderhoud. Wel iemand die weet waarover hij het heeft zeg maar.

Tijd voor maken pagina: 0.327 seconden
­