­

Antwoord: Wijziging algemene voorwaarden ANWB >3500KG

Opmerking: U plaatst het bericht als een 'gast', u kunt het bericht niet meer bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren deze stap overslaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Wijziging algemene voorwaarden ANWB >3500KG

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• Hans Geers
01 dec 2011 00:10

Hallo detlev,

Ja, maar er staat niet bij dat het eventueel geld kost.
Goede ( schriftelijke ) afspraken zijn hier dus nodig.

gr. hans

• Hans Geers
30 nov 2011 23:42

Hallo allemaal,

Ben als ex. ANWB Alarmcentralemedewerker, namens de Club voor jullie bezig een dekking met name voor het buitenland te krijgen voor pechhulp, afslepen e.d.

Dus even afwachten, hou jullie op de hoogte.

gr. Hans Geers ( techniek@dubbellucht.nl )

• K. Kootstra
30 nov 2011 22:36

jammer dan voor de dhr visser ik heb mezelf ingedekt via johan v d zand ik heb de anwb niet meer nodig

• L. van Wingerden
30 nov 2011 19:32

Off topic:
Wanneer je terug komt van een werkbezoek aan CZ en je krijgt pech belt men geen ADAC want je bent niet "zakelijk verzekerd"
Ooit van gehoord?

• J. de Zwaan
30 nov 2011 14:45

Geachte heer J. de Zwaan ,
Naar aanleiding van ons telefonisch onderhoud van hedenmiddag, bevestig ik u het volgende
Naar aanleiding van de reacties van leden hebben we de hulp voor kampeerauto’s > 3.500kg aangepast. In Nederland: krijgt men wel sleutelhulp door de Wegenwacht, maar geen transporthulp. Dit is gelijk aan de voorwaarden 2011.
In het buitenland: krijgt menwel sleutel- en transporthulp naar de dichtstbijzijnde garage, maar geen repatriëring naar Nederland of vervangend vervoer.

Meer informatie vindt u op onze internetsite www.anwb.nl . U kunt ook langsgaan bij één van onze winkels. Voor telefonische informatie kunt u bellen met ons telefoonnummer 088-2692 222. Dit nummer is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08.00 en 20.00 uur en op zaterdag van 08.30 tot 17.00 uur.
Met vriendelijke groet,
Koninklijke Nederlandse Toeristenbond ANWB
Hans Visser
Contactcenter, Team Correspondentie

• Arno Z
15 nov 2011 10:44

.. en/of en ANWB klachtenformulier bij te voegen bij de Uitlaatklep?

.. en/of het bestuur vragen om namens de hele club een brief te sturen?

Tijd voor maken pagina: 0.261 seconden
­