­

Antwoord: complete goede achteras 608d 1981

Opmerking: U plaatst het bericht als een 'gast', u kunt het bericht niet meer bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren deze stap overslaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: complete goede achteras 608d 1981

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• M.M.J.H. Smeets
27 feb 2026 11:39

Hallo Pieter,
Dank voor jouw tip. Ik wist niet dat de eventueel een mogelijkheid was. Via het forum heb ik van verschillende leden reacties gekregen met tips. Een aantal daarvan ga ik komende twee weekenden proberen om wat verder te komen. Ik neem jouw tip mee mocht het nodig zijn. Het zijn geen veel voorkomende onderdelen merk ik op internet. Een trommel is in die zin toch een lastiger onderdeel om in de buurt te vinden als een remcilinder bijvoorbeeld. Groeten Maarten

• P.J. Bottema
26 feb 2026 10:28

Onderdelen van de club al geprobeerd voor andere trommels? Eventueel lenen om te proberen?

• M.M.J.H. Smeets
22 feb 2026 18:01

Hallo, Ik heb een remmenprobleem met mijn bus en heb daar een nieuw onderwerp voor op dit forum geplaatst. Nu zie ik zojuist dat er ook dit 'gevraagd' onderwerp is op het forum dus zet ik daar gelijktijdig ook alvast de vraag op of iemand een goede complete achteras heeft of weet. Ik heb geen idee of dit nog een courant onderdeel is voor de dubbellucth bussen of dat het schaars is. 

ik heb het liefst een complete met remtrommels en werkend.
IN afwachting ;-)

Groeten Maarten Smeets uit Budel

Tijd voor maken pagina: 0.295 seconden
­