­

MERCEDES 608D 1970 met TABBERT opbouw?

  • MvdB
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
9 jaren 11 maanden geleden #16020 door MvdB
Leuk forum dit!

Hallo ik ben Maarten,35. Getrouwd en 2 kids (5 en 7). Elk jaar gaan we op vakantie in een vakantiehuisje 1 week Zeeland en al langer het idee om inde (nabije) toekomst wat mobieler, en verder (en vaker) vakantie te houden. Caravan,tent of vouwwagen spreekt de wederhelft niet zo aan. Dus nu op zoek naar een camper met budget ca 3500 €..das niet veel? Maar dan wel reserve voldoende voor onverwachte zaken.

Nu 1 week gericht aan het lezen en zoeken..Ducato's, J5, Transits...alles passeert. Ik heb een zwak voor MB, rij zelf een W124 200d 1986 sinds januari (waarom niet eerder gedaan)als gezinsauto. Dus ook MP,speurders uitgeplozen op MB campers...oei...vaak al wat ouder,meer KM maar wel sentiment..207..307..508 608..van hok tot superdeluxe...vaak boven budget.

Kom ik de volgende tegen...(het kriebelt inmiddels), wat vinden jullie ervan?

MERCEDES 608 D camper
TABBERT opbouw
223000km
1970
€ 4950

Uitgangspunt is 3 jaar rijden...alle vakanties met de camper.. en dat dit vergeleken met een 1990-1995 DUCATO 1.9td-2.5d-2.5td voor 4-6 personen

als ik de wegenbelasting voor de Ducato (ca 50 pm) meereken dan kost deze 608 uit 1970 met 1986 tabbert opbouw ongv.hetzelfde qua investering.

Eigenaar gebeld: hij is beetje MB freak, heeft deze vorig jaar uit DLD gehaald maar nu een mooiere 508 met heel weinig km gekocht dus moet deze weg.

Als ik google kom ik deze combi 608-tabbert niet veel tegen? iemand adviezen-mening? Ik wil het niet over-romantiseren natuurlijk...het is allemaal 44 jaar oud.. ben zeer benieuwd hoe dit rijdt...met rijbewijs B.

Iemand tips-trucs,mening? Alvast bedankt!!!

groet Maarten
Bijlagen:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
9 jaren 11 maanden geleden - 9 jaren 11 maanden geleden #16021 door Juul Smaling
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
Laatst bewerkt 9 jaren 11 maanden geleden doorJuul Smaling.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
9 jaren 11 maanden geleden #16024 door M.P. Fellman
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

VERKOCHT: Hanomag Henschel F46 met OM314 (5 ltr/1000 km en dat is geen diesel ;-) )
Mercedes 309D met alkoof opbouw

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
9 jaren 11 maanden geleden #16025 door N. Koning
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • MvdB
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
9 jaren 11 maanden geleden #16027 door MvdB
Beantwoord door MvdB in topic MERCEDES 608D 1970 met TABBERT opbouw?
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
9 jaren 11 maanden geleden #16028 door .
Beantwoord door . in topic MERCEDES 608D 1970 met TABBERT opbouw?
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.394 seconden
­