­

Opknapper: Hanomag F40 1974

Meer
6 jaren 9 maanden geleden - 6 jaren 9 maanden geleden #38187 door M. Brouwer
Ik plaats deze advertentie voor mijn schoonvader die deze bus graag kwijt wil. Een handelaar in de buurt heeft interesse, maar wellicht is hier een liefhebber die het ziet zitten de bus echt op te knappen en een nieuw leven te geven als camper :)

Het gaat om een belastingvrije Hanomag-Henschel F40ka uit 1974. Prijs 1500 euro. Rond de 260.000km op de teller als ik het goed heb onthouden. De APK is afgelopen maand verlopen. Het is een opknapproject, met ongetwijfeld laswerk, wat lekkage in de opbouw en een interieur dat ver uitgeleefd is. De 6 banden zijn nog wel in orde (+ reserve wielen) en blok start en loopt nog goed. Mijn schoonvader heeft er altijd zelf aan gewerkt. De bus heeft de laatste jaren constant buiten gestaan en is na de laatste APK 2 jaar terug volgens mij ook niet meer echt voor lange ritten de weg op geweest. Zie 1e en 2e foto uit betere tijden (zelf nog mee wezen kamperen 4 jaar terug), de rest van de foto's geven weer hoe hij er nu bij staat. Van het interieur heb ik geen foto kunnen maken (kan evt. zaterdag als hij uitgeruimd is).

Aan geïnteresseerden kan ik de contactgegevens van mijn schoonvader doorsturen, hij kan meer vertellen over de bus. Deze staat trouwens in Zeeuws-Vlaanderen (Vogelwaarde).
Laatst bewerkt 6 jaren 9 maanden geleden doorM. Brouwer.
Onderwerp is gesloten.
  • emmo drenth
  • Bezoeker
  • Bezoeker
6 jaren 5 maanden geleden #40104 door emmo drenth
Beantwoord door emmo drenth in topic Opknapper: Hanomag F40 1974
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
Onderwerp is gesloten.
Meer
6 jaren 5 maanden geleden #40140 door M. Brouwer
Beantwoord door M. Brouwer in topic Opknapper: Hanomag F40 1974
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
Onderwerp is gesloten.
Meer
6 jaren 5 maanden geleden - 6 jaren 5 maanden geleden #40142 door Wg ICT Moderator2
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Laatst bewerkt 6 jaren 5 maanden geleden doorWg ICT Moderator2.
Onderwerp is gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.435 seconden
­