­

207D bj 1978 te koop, op a.s. weekend te zien

Meer
6 jaren 1 maand geleden #43665 door A.C.E.M. Koelemij
Ik heb een 207D uit 1978 waar twee jaar geleden een andere motor in is geplaatst. Voorgloeien, start meteen. Is ingericht als eenvoudige camper, maar wel doeltreffend. Door de verwijderbare tafel ook te gebruiken voor het vervoeren van lange materialen bijvoorbeeld tijdens een verbouwing.
Er zit 'inpandig' een lpg-installatie in, die bedient het keukenblok, de verwarming en zou de ijskast ook moeten doen, maar daar moet naar gekeken worden. Het keukenblok is tweepits en zit boven een Electrolux koelkastje met klein vriesvakje, dat op dit moment wel op 12 en 220V werkt, maar dus ook op gas zou moeten kunnen werken.
De voorstoelen zijn camperstoelen, de bijrijdersstoel is draaibaar, handig voor een ontbijtje.
70 liter schoonwatertank.
Truma gaskachel met van die buizen onder een van de banken zodat de warmte ook naar achteren gaat.
De auto staat op Frans klassiekerkenteken, ik heb hem net voor de belastingmaatregel uitgevoerd omdat ik toen al in Frankrijk woonde en daar woon ik nog.
Motorisch en mechanisch is de wagen top, van onderen is hij keihard, maar de carrosserie vraagt om werk.

Ik kom met de wagen naar het voorjaarsweekend, dus daar kan hij uitgebreid bekeken worden.

Ik ben bang dat mijn foto's te groot zijn, maar nog een weekje en dan is hij in levenden lijve te zien.

Tot dan!

Agnes Koelemij

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.360 seconden
­