­

Mercedes 608 brandweer 1982

Meer
4 jaren 3 maanden geleden - 4 jaren 3 maanden geleden #58187 door J.J.M. van Meegeren
Bouwjaar: 1982
KM stand: 31.200
Model: 608D
Wielen: 17,5 inch, met goede banden
Extra: v.v. motorrem
Rijbewijs: C1 of C
Deze bus heb ik indertijd gekocht omdat ik mijn 508net iets te klein vond om lang mee op reis te gaan. In de tussentijd ben ik echter geïmmigreerd naar Frankrijk en is de zin in lange reizen behoorlijk afgenomen. De bus staat op NL kenteken en is gekeurd als camper. Op een vierpersoons zitje na is de bus echter leeg en dient verder ingericht te worden. Een noisekiller pakket hoort er bij en is slechts pas gedeeltelijk aangebracht. Een van de zwaailichten heeft een kapotte kap. Drie van de vijf rolluiken werken . Twee zijn onklaar gemaakt (de voorste) om genoeg leefruimte te hebben bij ombouw naar camper. Een deel van de bus is verhoogd naar stahoogte. Moet echter wel van binnen afgewerkt worden.
Het is een hele mooie bus om een camper van te maken. Jarenlang plezier gegarandeerd.
De bus staat in midwest Frankrijk in Brigueil le Chantre, 816 kilometer van Utrecht. Koffie staat klaar, overnachting mogelijk. Maak er maar een kleine vakantie van als je wilt komen kijken.
Helaas kan ik op deze site geen persoonlijke berichten meer beantwoorden, dus graag direct emailen: hanvanmeegeren@home.nl

Vraagprijs: 8.000 euro
Laatst bewerkt 4 jaren 3 maanden geleden doorJ.J.M. van Meegeren.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.364 seconden
­