­

Prima bedrijf

Meer
8 jaren 2 maanden geleden - 8 jaren 2 maanden geleden #26191 door C.M. van der Linden
Beste Dubbelluchters,

Wij hebben een zeer positieve ervaring gehad met mercedes in Oudeschild (texel),
We waren van het najaar vanuit omgeving ridderkerk naar Texel,bij amsterdam begon de camper in te houden en na Amsterdam op de a9 op een parkeerplaats gestrand.De anwb gebeld en de filter bleek dicht te zitten na het schoon blazen van de filter,draaide de motor weer en gingen we weer op pad na ongeveer 50 km het zelfde probleem weer gestrand en anwb weer gekomen,deze man was iets actiever dan zijn collega en verving het filter voor een nieuw filter en heeft wat leidingen door geblazen,en vroeg waar we naar toe moesten en als het weer gebeurde de tank de boosdoener was en deze dan gespoeld moest worden.Na overleg zijn we toch maar door gereden naar texel omdat we toch al vlak bij de boot waren en nog net optijd waren voor de laatste afvaard.Op de camping aangekomen op het internet maar even een mercedes garage opgezocht op texel en er de volgende dag maar even langs geredeneerd daar de 2 dieselfilters ( fijn en groof) voor de zekerheidmaar even laten vervangen en het eene filter zat weer vol en het advies was om de tank te spoelen anders zouden we zeker weer stranden werd ons gegarandeerd.De monteur die ons hielp (zeer vriendelijke man ) zag dat ik wel een beetje kon sleutelen en stelde voor dat ik dit zelf mocht doen bij hun op de brug,dit natuurlijk met bijde handen aangegrepen en de tank er onderuit gehaald gespoeld en er zelf weer onder gemonteerd toen dit alles gedaan was,vroeg ik wat de kosten waren.Tot mijn grootte verbazing werd mij verteld dat ik alleen de twee nieuwe filters hoefde te betalen en de rest was service ( het gebruik van de brug voor minimaal 2,5 uur) ons werd ons nog een prettig verblijf op texel gewenst en we konden weer zonder problemen de rest van de vakantie op weg.Dus heeft u eens problemen met de mercedes op texel ga dan eens naar Mercedes Oudeschild ( aan de schilderweg ) want voor ons verdienen ze de warme douche voor hun service.

Met vriendelijke groet
Marco
(Mercedes camper met opbouw 410 diesel 1979)
Laatst bewerkt 8 jaren 2 maanden geleden doorC.M. van der Linden.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
8 jaren 2 maanden geleden #26194 door E.A. Gielis
Beantwoord door E.A. Gielis in topic Prima bedrijf
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Groetnis fan Alex uet Koenigswinter (GER)

MB L508DG Bj86 OM314A, met 40:11 --> 3,636 dif en 6.5R16 Banden (2950Wb, Bus Hoog-Hoog, 9-zits)
De Donor MB L508DG Bj84 OM314, met 41:10 --> 4,100 dif en 6.5R16 Banden (3500Wb, Pick-up Laag-Laag, 7-zits)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
8 jaren 2 maanden geleden - 8 jaren 2 maanden geleden #26206 door C.M. van der Linden
Beantwoord door C.M. van der Linden in topic Prima bedrijf
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
Laatst bewerkt 8 jaren 2 maanden geleden doorC.M. van der Linden.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
8 jaren 2 maanden geleden #26210 door E.A. Gielis
Beantwoord door E.A. Gielis in topic Prima bedrijf
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Groetnis fan Alex uet Koenigswinter (GER)

MB L508DG Bj86 OM314A, met 40:11 --> 3,636 dif en 6.5R16 Banden (2950Wb, Bus Hoog-Hoog, 9-zits)
De Donor MB L508DG Bj84 OM314, met 41:10 --> 4,100 dif en 6.5R16 Banden (3500Wb, Pick-up Laag-Laag, 7-zits)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.371 seconden
­