­

Goede + goedkope gasprodukten in Duitsland

Meer
8 jaren 5 dagen geleden #27999 door O. Verspuij
Goede en goedkope gasprodukten in Duitsland net over de grens.[/i]
Ik heb in mijn Mercedes oldtimer camper 2 lpg-flessen, die ik wel gelijktijdig kon vullen, maar met de hand moest omzetten, als de een leeg was. Niet leuk in het donker of in de regen, en ... een koude kachel of niet kunnen koken zag ik ook niet zitten. Maar vooral: dit kostte mij teveel kracht en lukte me niet altijd. Een campermaat had een automatisch omzetsysteem. Geweldig! Maar een gasbedrijf in Wychen kon mij niet verder helpen: ze kenden dit systeem niet. Een vriend adviseerde mij bedrijf Rübo-Gas GmbH in Kleef, Duitsland: heel voordelig, goede service, producten en vakmanschap: hij haalt daar zijn propaangasflessen, omdat ze er ca. de helft voordeliger zouden zijn dan in Nederland. Ruebo gaf mij vlot per mail prima informatie en advies, met foto's: www.ruebo-gas.de/nl/?option=com_content&view=article&id=61 . Dus ik heel blij met deze oplossing. Ik kon kiezen tussen 2 mogelijkheden: met het ene systeem kan men de verwarming ook tijdens het rijden aan zetten. Maar ik geloof dat dit in mijn camper qua ruimte niet ging (volgende camper dus.) Voor meer informatie in het nederlands & duits (en engels over dit systeem) zie: www.ruebo-gas.de/nl , email info@ruebo-gas.de of telefonisch +49 2821 806584 -43 (Duits, Nederlands en Engels talig).

[img]App_Obout/HTMLEditor/icons/smiley2.gif[/img]
Bijlagen:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.324 seconden
­