­

Kilometer- en toerentellers reparatie en restauratie tellerwerk.nl

Meer
1 week 6 dagen geleden #87927 door P.P.A. Boelens
Afgelopen Pasen liep onze km teller op een hoop. het begon met wat getik en het eindigde in een op hol geslagen km stand.
Na het weekend ben ik mijn opties af gaan wegen, vervangen of repareren.
bij mijn eerste google actie kwam ik tellerwerk.nl tegen, direct gemaild en binnen een dag had ik reactie terug.
ik citeer : Vraag is nu of het een tandwiel betreft of een losgelopen wieltje. De teller moet in ieder geval uit elkaar en service hebben. Dit zal rondom de 75 aan kosten zijn. Stuur de teller maar op, dan overleggen we aansluitend.

Dat klonk mij heel redelijk dus ik heb de gok gewaagd en mijn teller opgestuurd. 10 dagen later had ik het volgende mailtje :
Hallo Patrick, vandaag de teller geopend om te zien wat het probleem veroorzaakt. Welnu, het blijkt dat naast alle smeer, de as van het uren-telwerk er is uitgelopen. Inmiddels is de stand "aan de haal "gegaan. Het telwerk moet verder uit elkaar voor herstel. Kunnen jullie nog aangeven wat de oorspronkelijke stand is geweest? Of dat ik deze ergens kan laten beginnen? Krijg de meter wel weer in goede staat. Hoor graag, groeten George. 

De dag daarna heeft hij het werk af gemaakt en de teller direct terug gestuurd.

inmiddels is de teller weer thuis en hij zie er weer super uit! de wijzer is weer fel oranje en de rand is mooi zwart gelakt. en het belangrijkste is de km stand doet het weer normaal en daarnaast bijkomend voordeel is de wijzer stabieler geworden die kon voorheen wat dansen vooral rond de 70kmh. maar nu is hij mooi stabiel.

Lang verhaal kort ik ben super tevreden over www.tellerwerk.nl heel goed werk geleverd en dat alles voor net geen €100 inclusief verzending van de teller.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: R.P.M. van Leeuwen, Roy Willemsen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
1 week 6 dagen geleden #87930 door R.P.M. van Leeuwen
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
1 week 6 dagen geleden #87936 door André Struis
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Bremer 307D half integraal opbouw, met OM 602.940, 5-bak, aangepaste water- olie koeling, 90 Amp. dynamo, 230 volt motor verw. E-stuur-bekr., AGM accu's, 555 watt SP, LPG onderbouw, 1x LPG koelkast, 1 x comp. koelkast, 300 + 3000 Watt 12/230 V omv. 2 Kw diesel-kachel
Vriendelijke groet,
André Struis
De volgende gebruiker (s) zei dank u: R.P.M. van Leeuwen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.327 seconden
­