- Berichten: 258
- Ontvangen bedankjes 32
hydraulisch bekrachtigd stuurhuis MB 408/508/608 TN
- G.J. Miedema
- Onderwerp Auteur
- Offline
- Elite lid
Minder
Meer
3 jaren 10 maanden geleden #61425
door G.J. Miedema
MB 408G 1970 m102 + 711:113 bak 120L lpg
hydraulisch bekrachtigd stuurhuis MB 408/508/608 TN werd gestart door G.J. Miedema
Door het plaatsen van een M102 motor (benzine) met stuurbekrachtigingspomp in mijn 408, krijg ik de mogelijkheid om stuurbekrachtiging te plaatsen. Ik mis alleen het hydraulische stuurhuis. Iemand iets liggen?
of andere ideeën betreffende deze ombouw?
Alvast bedankt!
Gert-Jan
of andere ideeën betreffende deze ombouw?
Alvast bedankt!
Gert-Jan
MB 408G 1970 m102 + 711:113 bak 120L lpg
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E.A. Gielis
- Offline
- Platinum lid
3 jaren 10 maanden geleden #61428
door E.A. Gielis
Groetnis fan Alex uet Koenigswinter (GER)
MB L508DG Bj86 OM314A, met 40:11 --> 3,636 dif en 6.5R16 Banden (2950Wb, Bus Hoog-Hoog, 9-zits)
De Donor MB L508DG Bj84 OM314, met 41:10 --> 4,100 dif en 6.5R16 Banden (3500Wb, Pick-up Laag-Laag, 7-zits)
Beantwoord door E.A. Gielis in topic hydraulisch bekrachtigd stuurhuis MB 408/508/608 TN
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
Groetnis fan Alex uet Koenigswinter (GER)
MB L508DG Bj86 OM314A, met 40:11 --> 3,636 dif en 6.5R16 Banden (2950Wb, Bus Hoog-Hoog, 9-zits)
De Donor MB L508DG Bj84 OM314, met 41:10 --> 4,100 dif en 6.5R16 Banden (3500Wb, Pick-up Laag-Laag, 7-zits)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- G.J. Miedema
- Onderwerp Auteur
- Offline
- Elite lid
Minder
Meer
- Berichten: 258
- Ontvangen bedankjes 32
3 jaren 10 maanden geleden #61431
door G.J. Miedema
MB 408G 1970 m102 + 711:113 bak 120L lpg
Beantwoord door G.J. Miedema in topic hydraulisch bekrachtigd stuurhuis MB 408/508/608 TN
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
MB 408G 1970 m102 + 711:113 bak 120L lpg
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- G.J. Miedema
- Onderwerp Auteur
- Offline
- Elite lid
Minder
Meer
- Berichten: 258
- Ontvangen bedankjes 32
3 jaren 10 maanden geleden #61777
door G.J. Miedema
MB 408G 1970 m102 + 711:113 bak 120L lpg
Beantwoord door G.J. Miedema in topic hydraulisch bekrachtigd stuurhuis MB 408/508/608 TN
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
MB 408G 1970 m102 + 711:113 bak 120L lpg
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E.A. Gielis
- Offline
- Platinum lid
3 jaren 10 maanden geleden - 3 jaren 10 maanden geleden #61778
door E.A. Gielis
Groetnis fan Alex uet Koenigswinter (GER)
MB L508DG Bj86 OM314A, met 40:11 --> 3,636 dif en 6.5R16 Banden (2950Wb, Bus Hoog-Hoog, 9-zits)
De Donor MB L508DG Bj84 OM314, met 41:10 --> 4,100 dif en 6.5R16 Banden (3500Wb, Pick-up Laag-Laag, 7-zits)
Beantwoord door E.A. Gielis in topic hydraulisch bekrachtigd stuurhuis MB 408/508/608 TN
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
Groetnis fan Alex uet Koenigswinter (GER)
MB L508DG Bj86 OM314A, met 40:11 --> 3,636 dif en 6.5R16 Banden (2950Wb, Bus Hoog-Hoog, 9-zits)
De Donor MB L508DG Bj84 OM314, met 41:10 --> 4,100 dif en 6.5R16 Banden (3500Wb, Pick-up Laag-Laag, 7-zits)
Laatst bewerkt 3 jaren 10 maanden geleden doorE.A. Gielis.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Wg ICT Moderator1, Wg ICT Moderator4
Tijd voor maken pagina: 0.356 seconden