­

711.110 naar 711.113 vernsellingsbak

Meer
3 jaren 4 maanden geleden #65823 door Delete me
Beste forumers.

Ik ben Freek en ik ben nieuw hier. Ik heb geen dubbellucht (helaas) maar heb een 308 ex feuerwehr bus uit '80. Hier heb ik onlangs de oorspronkelijke 4bak 711.110 vervangen voor een 5 bak 711.113. Hierbij loop ik tegen een kleine uitdaging die ik niet zo 1,2,3 een oplossing voor heb. Op het oude type 711.110 gaat de odometerkabel in de bak en wordt opgesloten middels een inbusje. Op de 711.113 zit deze echter met een schroeffitting.

zie fitting (ik ben helaas niet gezegend met een brug dus het is op de grond van de garage genomen...

Weet iemand een adapter om deze twee "mannetjes" aan elkaar te knutselen of moet ik het "nieuwe" type odometer kabel trekken?
Bijlagen:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
3 jaren 4 maanden geleden #65824 door G.D.K. van Egmond
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Hartelijke groet, Gerard van Egmond

L409G, M115.952, benzine en lpg, 1975, elektronische ontsteking, voormalige materiaalwagen bedrijfsbrandweer Donau Chemie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
3 jaren 4 maanden geleden #65825 door E.A. Gielis
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Groetnis fan Alex uet Koenigswinter (GER)

MB L508DG Bj86 OM314A, met 40:11 --> 3,636 dif en 6.5R16 Banden (2950Wb, Bus Hoog-Hoog, 9-zits)
De Donor MB L508DG Bj84 OM314, met 41:10 --> 4,100 dif en 6.5R16 Banden (3500Wb, Pick-up Laag-Laag, 7-zits)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
3 jaren 4 maanden geleden #65826 door Delete me
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.275 seconden
­