­

Voorstellen

Meer
1 jaar 9 maanden geleden #77397 door Neelis Mennen
Voorstellen werd gestart door Neelis Mennen
Goeiemorgen allen.

Bij deze wil ik mijzelf weer even voorstellen.
Sinds twee maanden ben ik weer gelukkige eigenaar van een 508, ditmaal geen widebody maar een oude brandweerwagen uit polen. Een naar mijn zeggen mooie vondst met nog maar net 50k op de teller. Ondertussen heb ik hem helemaal leeg getrokken en werd ik blij met wat ik zag, heel weinig roest!:D Alleen bij de wielkasten was het wat rot, kan ook niet anders met een bus van 42 jaar oud. Deze ben ik nu weg aan het werken door nieuwe balken erin te leggen, en tegelijkertijd wil ik ook het tussen schot er tussenuit halen om zo een vrije doorgang te krijgen. Kortom een leuk project om mijn vrije ochtenden en weekenddagen aan te besteden.

Motorisch kan ik redelijk vooruit, maar graag zou ik de eerste inspectie (vloeistoffen en dergelijke) eerst eens met een professional of iemand laten doen en eventueel mee kunnen kijken. Ik ben zelf wonend in de buurt van Alkmaar. Weten jullie een goede en betaalbare garage of liefhebber om met mijn bus naartoe te gaan om dit te doen en eventueel ook gelijk voor de APK?

Ik hoor graag alle tips!

Hier nog wat fototjes van mijn pareltje

Groet Neelis
Bijlagen:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
1 jaar 9 maanden geleden - 1 jaar 9 maanden geleden #77414 door R.P.M. van Leeuwen
Beantwoord door R.P.M. van Leeuwen in topic Voorstellen
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
Laatst bewerkt 1 jaar 9 maanden geleden doorR.P.M. van Leeuwen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Neelis Mennen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
1 jaar 9 maanden geleden #77416 door Roy Willemsen
Beantwoord door Roy Willemsen in topic Voorstellen
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Neelis Mennen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.372 seconden
­