­

Even voorstellen en een vraag over remschoenen.

Meer
10 jaren 4 maanden geleden #13760 door N. van den Dolder
Hallo leden van Dubbellucht.
Voordat ik graag gebruik zou willen maken van jullie allen kennis, zal ik me voorstellen. Ik ben Nicky en heb in nov afgelopen jaar een nieuwe bus gekocht, ja een hanomag henschel L207 met een austin 70 motor. Hij is uit Groningen gehaald en zag er niet uit. Toch aan dit project begonnen en erg tevreden met de resultaten die worden geboekt.







Nu na afgelopen zaterdag waarin we de motor weer aan het lopen hebben gekregen na 4 jaar stilstand kwamen we er achter dat er maar op 1 wiel nog werkende remhoezen zaten. schrik!
Ook er achtergekomen dat er op de achterbanden helemaal geen remsysteem meer aanwezig was. dus toen we het wiel van de trommel haalden en de trommel open maakten zat er niks meer in! wat een drama. Nu natuurlijk naar de lokale mercedes dealer geweest en daar om meer info en om nieuwe te bestellen. alleen is er geen documentatie. Ik ben dus nu op zoek naar info over de diameter de dikte en eigenlijk naar nieuwe remsystemen of de in houd die in mijn trommels passen. Wie o Wie kan mij helpen?

ik voeg een foto bij van de lege trommels!



vr. gr. Nicky
Bijlagen:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
10 jaren 4 maanden geleden #13763 door Juul Smaling
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
10 jaren 4 maanden geleden #13786 door N. van den Dolder
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
10 jaren 4 maanden geleden #13788 door N. van den Dolder
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.391 seconden
­