­

even voorstellen

Meer
8 jaren 4 weken geleden #27491 door R. Stevenaar
even voorstellen werd gestart door R. Stevenaar
Godemiddag,

Even voorstellen, ik ben Ron en ben voor mijn dochter bezig om een 406d uit 1972 van camper om te bouwen naar foodtruck. Recentelijk de bus aangeschaft en begonnen met de ombouwplannen.

Hoe meer we er mee bezig, hoe leuker het wordt, maar ook hoe meer vragen er komen. Ik wil ze hier graag stellen al is het geen camper meer. Hoop dat er leden zijn die kunnen helpen.

De brandstofmeter blijft op max staan, en ik heb al gezien op dit forum dat er ervaringen zijn met het vervangen van de vlotter. De andere instrumenten werken wel, dus neem aan dat dat het euvel is. Waar zijn onderdelen aan te schaffen en moeten die mercedes gebonden zijn of zijn er ook universele te vinden

Ik zie nergens een lampje voor de gloeidraad, en heb dus geen idee hoe die te gebruiken. Zou die erin moeten zitten?

Wat ik begreep van de vorige eigenaar, heeft dze motor 60pk en ik vroeg me af of er een blok is dat gemakkelijk past en meer kan leveren.

Heeft iemand ervaring met het goed af laten stellen van de motor en dieselpomp, want ik begrijp dat dat nogal lastig is voor moderne monteurs.

De uitlaat blaast zijn gassen uit bij de deur, niet handig als die even openstaat. Zijn er standaard onderdelen om die te verleggen naar achter?

Zijn de onderdelen gemakkelijk te vinden, zoals koppelingsplaten, of is dit veel googlen en marktplaats/ebay afstruinen?

Veel vragen, maar ik werd ook plotseling met de bus geconfronteerd zonder voorbereiding. Hij was toen al gekocht.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
8 jaren 3 weken geleden #27532 door Wg Documentatie
Beantwoord door Wg Documentatie in topic even voorstellen
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.459 seconden
­