­

Nieuw hier en even voorstellen.

Meer
5 jaren 9 maanden geleden #47589 door Ralph Meesen
Hallo dubbelluchters, mijn naam is ralph ben 33 en kom uit de provincie Zeeland.
Ben zelfs besmet geraakt met het auto virus via me vader en heb al zelf aardig wat oudere auto's gehad, klussen geen probleem voor mij, heb een trabant gereden en oude transit mk2 camper en een Suzuki carry romahome, ga zo ma door :D Heb zelf nog een golf 2 uit 86 staan, ook voor de hobby en jeugd gevoel :D en een Hyundai voor dagelijks, en nu word dit me nieuwe project...
Ben zins afgelopen zaterdag de blije eigenaar van een hanomag henschel f46ka,
heb me al op de fb pagina van dubbellucht aaangemeld,voor wat info maar nu ook hier.
Ik zal ook een foto ervan plaatsen, het is een eigenbouw buscamper, die ook bij de club hier lid is geweest,zei het niet in een andere kleur en veel betere staat, heb foto's van hoe die eerst was. Hij is nu legergroen met bruine roest spots, flink uitgeleefd van binnen, zo vies niet normaal. Gelukkig is er technisch flink geinvesteerd erin en is hij mechanisch best ok op wat achterstallig onerhoud. Zit gewoon veel optisch werk aan met name roest en veel vuiligheid.
Ik hoop dat misschien mensen van hier deze bus kennen, komt uit z/w friesland en die man waar ik hem heb van gekocht had hem ook uit friesland gehaald. Is een orginele nederlands geleverde hanomag henschel. Ik hoop z.sm lid te worden van dubbellucht want informatie en kennis kan je niet genoeg hebben om deze bussenrijdend te houden. En voor onderdelen want heb al kenmerken dingen gezien van hanomag en Mercedes wat verschild..
grtzz ralph

Bijlage niet gevonden

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.374 seconden
­