­

Onervaren en toch willen gaan kijken

Meer
26 feb 2024 21:18 #87423 door H.P. de Jong
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Met vriendelijke groet, Hans Peter

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
26 feb 2024 21:06 #87421 door Niels Huizinga
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
De volgende gebruiker (s) zei dank u: R.P.M. van Leeuwen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
15 feb 2024 17:05 #87318 door J.P. Hiemstra
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

MB 613D '85
[img

Reisblog: goingthisway.nl Busklus?: repareren.frl

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
14 feb 2024 15:13 - 14 feb 2024 15:17 #87315 door H.P. de Jong
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Met vriendelijke groet, Hans Peter
Laatst bewerkt 14 feb 2024 15:17 doorH.P. de Jong.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
14 feb 2024 15:13 #87314 door Henk Hoek
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Mercedes 609D, met turbo, goed voor 105 pk.
Inbouw als camper 2003, voertuig is van 1988.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
14 feb 2024 13:15 #87313 door Gerard H
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Groet, Gerard
L409/M115.954, 1977, benzine/LPG (2014/2017 injectie), as (1:4,1) (2013), 6.00R16, 3 elektrische fans (2015), cruise control John Gold (2018), 2e LPG tank (2018), solar 285W (2019), compressorkoelkast (2020), geharde zetels (2023) LFP >304 Ah (2024)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
14 feb 2024 12:57 - 14 feb 2024 13:00 #87312 door R.P.M. van Leeuwen
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
Laatst bewerkt 14 feb 2024 13:00 doorR.P.M. van Leeuwen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
13 feb 2024 22:18 #87311 door H.P. de Jong
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Met vriendelijke groet, Hans Peter

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
12 feb 2024 21:47 #87306 door Niels Huizinga
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
12 feb 2024 21:45 #87304 door Niels Huizinga
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
12 feb 2024 21:39 #87303 door Niels Huizinga
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
12 feb 2024 00:17 #87302 door André Struis
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Bremer 307D half integraal opbouw, met OM 602.940, 5-bak, aangepaste water- olie koeling, 90 Amp. dynamo, 230 volt motor verw. E-stuur-bekr., AGM accu's, 925 watt SP, LPG onderbouw, 1x LPG koelkast, 1 x comp. koelkast, 300 + 3000 Watt 12/230 V omv. 2 Kw diesel-kachel
Vriendelijke groet,
André Struis
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Niels Huizinga

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
11 feb 2024 23:25 #87301 door H.P. de Jong
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Met vriendelijke groet, Hans Peter

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
11 feb 2024 23:03 #87300 door H.P. de Jong
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Met vriendelijke groet, Hans Peter

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
11 feb 2024 22:25 - 12 feb 2024 03:34 #87299 door H.P. de Jong
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Met vriendelijke groet, Hans Peter
Laatst bewerkt 12 feb 2024 03:34 doorH.P. de Jong.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
11 feb 2024 20:44 #87298 door Niels Huizinga
Goededag, 

Wij zijn een (veel) reizend gezin die nu een gewone camper hebben. Echter willen wij graag een degelijkere camper en dan bij voorkeur een oldtimer. 

Echter, ik heb er nog weinig verstand van. Ik weet een beetje hoe het een en ander in elkaar zit, maar daar houd het ook mee op. Met oldtimers heb ik nog nooit gewerkt en ik ben ook niet thuis in de waardes, deze verschillen nogal, en die ik heb gezien is redelijk aan de prijs. Maar waar kan ik de prijs een beetje op baseren?

nu heb ik een 508 camper gezien met een 613 motor. Maar daar heb ik op voorhand al een paar vragen over. Ik ga er volgende week kijken als ik in NL ben: 

- waar moet ik op letten bij het bekijken en zijn er bedrijven die bijvoorbeeld de camper willen bekijken voor mij om te zien wat de staat is. (Vooral motorisch en technisch)
- er staat op het RDW dat het tot +\- 5 ton mag wegen, echter weegt hij dit al bijna. Ik heb het RDW gebeld en die zeggen dat hij dan waarschijnlijk terug is gekeurd vanaf 8,5 ton, maar 100% zeker weten doen ze het niet. Op combinatiegewicht staat nu 8,5 ton en op 2 verschillende typeplaatjes die op de camper zitten staat 1 keer 7725 kg (plaatje) en 1 keer 5 ton (sticker). (Zie bijlage) Wat is waar? De verkoper kan het nu niet aanvragen omdat hij op handelskenteken staat.
- ik wil me graag gaan verdiepen in de motor als ik zn oldtimer heb aangeschaft, maar nu weet ik er nog weinig van. Waar moet ik op letten? En eigenlijk dezelfde vraag over de carosserie, waar mag beslist geen roest zitten? 

ik hoor graag jullie advies voor deze leek op dit gebied. 

Alvast bedankt

Mvg Niels
 
Bijlagen:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.486 seconden
­