­

Belgische Leden

  • admin
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
13 jaren 9 maanden geleden - 13 jaren 9 maanden geleden #4082 door admin
Belgische Leden werd gestart door admin
Dag iedereen,

Eerst en vooral wat informatie over mijzelf. Ik rijd al mijn volledige "rijcarriere" met een bestelwagen/zwerfwagen. Mijn eerste was een Renault Master die ik zelf primitief had omgebouwd om zo wat reisjes te maken, tot plots de motor het begaf en het voor mij tijd was om over te schakelen op Mercedes. Na lang zoeken heb ik een TN 410 D uit 89 gevonden, die ik zelf nog moest inrichten als zwerfwagen. Meteen verliefd op de wagen begon ik eraan, alles ingericht en alsook enkele reizen mee gedaan, alles prima, nooit problemen. Echt een prima wagen, ik reed er ongelofelijk graag mee rond...en dat heb ik ook een goeie 3 jaar lang kunnen doen tot plots enkele weken geleden, mijn wagen voor mijn eigen deur gestolen werd...Ik was er het hart van in, ik wist niet wat gedaan, ik was plots immobiel en ik was mijn prachtige Mercedes gestolen! Het was een surrealistisch idee...Ik kan er nog steeds niet echt bij...De politie wist mij te vertellen dat er twee maanden geleden, twee straten van mijn deur, hetzelfde type bestelwagen werd gestolen, waar ze tot nu toe nog niets van hebben gehoord. Export naar het buitenland natuurlijk...

Na een korte rouwperiode, want ik wou die zo kort mogelijk houden, en na enig zoekwerk, ik kijk altijd rond op internet naar campers/bestelwagens die te koop staan, uit interesse, ben ik mijn nieuwe wagen tegengekomen. Hij staat reeds voor mijn deur (volledig beveiligd) en ik moet er woensdag mee naar de keuring om het voertuig in te schrijven (dit werd niet door de verkoper gedaan, hij wist me te vertellen dat dit niet nodig was) Ik ben akkoord gegaan met de verkoop, ik ben terug verliefd :) Deze keer heb ik een ingerichte L 406 D uit 73 gekocht (Er zit een veel jongere 3.0L 5cyl. motor in die momenteel net geen 70.000km heeft).

Ik wist natuurlijk al lang van deze club en de bijhorende website en fora... Maar ik vroeg me af, als inwoner van belgie, of er hier nog belgen ingeschreven zijn, of het nuttig is (ik ben zelf geen mecanicien dus ik ken weinig van motors ed) om lid te worden van jullie club. Ik vroeg me ook af wat de gemiddelde leeftijd is van de leden hier? Kwestie van de leefwereld een beetje te kennen he ;)

Hopelijk tot vlug !
Laatst bewerkt 13 jaren 9 maanden geleden dooradmin.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • admin
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
13 jaren 9 maanden geleden #4084 door admin
Beantwoord door admin in topic Belgische Leden
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
Laatst bewerkt dooradmin.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.585 seconden
­